2016. május 6., péntek

Hajbeültetés után fél évvel

Megvolt a fél éves kontroll és a vizsgálat után úgy tűnik, hogy minden rendben van. Én is azt vettem észre, hogy ebben a hónapban sűrűsödött a hajam. 

Ez főleg frissen mosva látványos, pár nap után sajnos, ahogy kicsit tartását veszti a fedés még közel sem tökéletes, de megnyugtatást kaptam, hogy nagyon sok éppen kibújni látszó hajszál van még az eddigi újak mellett, szóval még fog dúsulni, ami mindenképpen jó hír.

Hajbeültetés után 6 hónappal



Említettem pár blog bejegyzést, amiben azt lehetett olvasni, hogy az írója szemmel láthatóan látta a kibújó új hajszálakat, viszont én ilyet nem vettem észre. Csupán csak a beültetés helyén enyhe libabőrhöz hasonló kinézetet, ami azt jelzi, hogy a felszín alatt történnek dolgok és ott új hajszál fog megjelenni. Várom… :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése